Unimog खुदाई मशीन फ्रंट लोडरMercedes-Benz
Unimog U424/U1000
Unimog खुदाई मशीन फ्रंट लोडर
Mercedes-Benz
Unimog U424/U1000
स्थिर मूल्य एमडब्ल्यूएसटी को अलग से नहीं दिखाया जा सकता
€28,500
निर्माण वर्ष
1979
स्थिति
उपयोग किया हुआ
स्थान
Heidenheim an der Brenz 

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मशीन के बारे में जानकारी
- मशीन का नाम:
- Unimog खुदाई मशीन फ्रंट लोडर
- निर्माता:
- Mercedes-Benz
- मॉडल:
- Unimog U424/U1000
- निर्माण वर्ष:
- 1979
- स्थिति:
- अच्छी स्थिति (इस्तेमाल किया हुआ)
- कार्यक्षमता:
- पूरी तरह से कार्यरत
मूल्य और स्थान
स्थिर मूल्य एमडब्ल्यूएसटी को अलग से नहीं दिखाया जा सकता
€28,500
- स्थान:
- Alfredshöhe 17, 89522 Heidenheim, DE
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मशीनों की बिक्री के बारे में और जानकारी
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तकनीकी विवरण
- कुल चलित दूरी:
- 13,790 कि.मी.
- शक्ति:
- 90 किलोवाट (122.37 एचपी)
- कुल वजन:
- 6,950 किग्रा
- ईंधन का प्रकार:
- डीज़ल
- धुरा विन्यास:
- 2 धुरे
- संयोजित ईंधन खपत:
- 10 ली/100 किमी
प्रस्ताव का विवरण
- विज्ञापन आईडी:
- A20060660
- अद्यतन:
- अंतिम बार 24.09.2025 को
विवरण
1600 operating hours / total mileage 13,800 km! Fuel consumption approx. 10 l/100 km diesel.
Front loader: Schmidt FL4 with quick-change bucket and pallet forks.
It has spent almost its entire Unimog life stored indoors. Never driven in winter. Absolutely no rust on the underside.
Engine: OM 352, 6-cylinder, 5638 cc, 95 hp, economical – approx. 10 liters per 100 km, smooth-running with an authentic, sonorous sound.
A true "one-off". This vehicle has accompanied all of my construction projects without any technical failures — now the work is finished. Selling as a collector’s item or for continued use. Includes workshop manual. I purchased the Unimog from the original owner, so I am only the second owner, for the past 14 years. First registered in November 1979. I have only driven it about 2,000 km.
Transmission synchronizer rings should be replaced.
Permitted gross vehicle weight (GVWR) = 6.95 t (can be driven with an "old Class 3 driver’s license").
This registration is completely tax-exempt! "Self-propelled working machine / excavator." Annual costs only about €250 for insurance plus MOT, no emissions test (ASU) required.
The vehicle is currently registered and in use / operational with MOT, everything works!
Due to the 43-year service life, especially soft parts and rubbers tend to become brittle and were replaced:
- Clutch master cylinder
- Shift cylinder (small to large gear group)
- 4/2-way valve
Fgodpoxfhtyefx Ab Noh
- Cylinder head gasket
The clutch housing is perfectly dry.
इस विज्ञापन का स्वचालित रूप से अनुवाद किया गया है। अनुवाद में त्रुटियाँ संभव हैं।
Front loader: Schmidt FL4 with quick-change bucket and pallet forks.
It has spent almost its entire Unimog life stored indoors. Never driven in winter. Absolutely no rust on the underside.
Engine: OM 352, 6-cylinder, 5638 cc, 95 hp, economical – approx. 10 liters per 100 km, smooth-running with an authentic, sonorous sound.
A true "one-off". This vehicle has accompanied all of my construction projects without any technical failures — now the work is finished. Selling as a collector’s item or for continued use. Includes workshop manual. I purchased the Unimog from the original owner, so I am only the second owner, for the past 14 years. First registered in November 1979. I have only driven it about 2,000 km.
Transmission synchronizer rings should be replaced.
Permitted gross vehicle weight (GVWR) = 6.95 t (can be driven with an "old Class 3 driver’s license").
This registration is completely tax-exempt! "Self-propelled working machine / excavator." Annual costs only about €250 for insurance plus MOT, no emissions test (ASU) required.
The vehicle is currently registered and in use / operational with MOT, everything works!
Due to the 43-year service life, especially soft parts and rubbers tend to become brittle and were replaced:
- Clutch master cylinder
- Shift cylinder (small to large gear group)
- 4/2-way valve
Fgodpoxfhtyefx Ab Noh
- Cylinder head gasket
The clutch housing is perfectly dry.
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Mercedes-BenzUNIMOG 424/U1000 - HIAB 550 - 4x4 - 6 cilinder ...
Mercedes-BenzUNIMOG 424/U1000 - HIAB 550 - 4x4 - 6 cilinder ...
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